mandag, januar 22, 2018

Godt nytt år til dere som besøker bloggen min! 
Jeg har vært lite aktiv her inne, men desto mer aktiv i det virkelige liv. Det har blitt mye håndarbeid av alle slag, og jeg har ikke vært så flink til å ta bilder underveis. Julebroderiet som jeg viste i forrige innlegg ble gitt til en basar, og kanskje fikk det pynte noens bord sist jul. Refleksgarn er det nok mange som har strikket med denne høsten. Her er noen av luene jeg strikket den første uken i januar. Jeg fant refleksgarn på salg og kombinerte det med annet garn. Luene ble strikket dobbel i halve lengden, slik at de ble ekstra varm over ørene. Dusken laget jeg også av refleksgarn.

1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Supre luer, og veldig lurt med refleksgarn. Jeg var ikke klar over at det fantes.
Jeg har også sett på broderiene dine. De er jo så søte. Heldig den som vant brikken på basaren. Jeg broderte mye som ung, strikket også mye, men nå er det lenge siden. Det siste jeg broderte var min Gudbrandsdalens festbunad. Masse arbeid, men den ble kjempefin! Den er jeg stolt av.
Det er bare å fortsette! Hilsen fra Tove/fargeneforteller