tirsdag, mai 02, 2006

Isbjørn-broderiet er ferdig!



Nå er isbjørn-broderiet ferdig. Det var mye arbeid, men det ble da flott når det tilslutt kom i glass og ramme. Og mottakeren ble glad! Spesielt glad fordi hun liker slike "polar-ting" så ekstra godt.Det er liksom ekstra gøy å lage ting man skal gi bort, til noen man vet setter pris på gaven. Og jeg er så nysgjerrig på reaksjonen hos mottakeren... at det gir meg ekstra fart i arbeidet;) Er litt stolt av å være ferdig med dette nå. Det har nok vært en ekstra puff bak det at jeg har lagt ut bilder i bloggen underveis. Ikke så dumt det! Det finnes to broderier i denne serien, to som liksom hører sammen.Det andre har motiv med seler. Fint det også. ;mulig mottakeren må få det i gave en annen gang... men som broderipakka, til å brodere selv;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig nydelig broderi, dette kan du med rette være stolt av!

Anonym sa...

Så flott det bildet ble. Jeg er full av beundring for folk som orker all den tellingen. En venninne av meg laget ett lignende bilde for noen år siden, og så vidt jeg husker så var det mye telling og mange nesten like farger.