onsdag, februar 28, 2007

Jakken er ferdig (the shawl jacket is finished)

Jeg har strikket ferdig sjal-jakken jeg startet på før jul. Den skulle jo egentlig bli en julegave...men så skulle den ikke det likevel. Og da ble prosjektet utsatt... Nå har jeg gjort den ferdig for å ha den som mitt blå-februar-prosjekt til fargealongen på Hobbyboden. Bildene er ikke perfekte...måtte ta dem mens den ennå var dagslys ute....men jeg har vist bilder fra oppskriften tidligere.
I`ve finished the shawl-jacket I started before x-mas. This was supposed to be a x-mas present...but I had to change my plans. Now I`ve finished it to present it in the colouar a month along at Hobbyboden. February is blue. And as I croched the last bit..I got the idea for who I am going to give this to...a special aunt who needs a present right now;)



Ingen kommentarer: