lørdag, desember 11, 2010

Noen julemerkelapper er så nydelige at jeg aldri sender dem;) Egoistisk ja...dessverre...men disse bruker jeg bare til dekorasjon i jula og jeg har hatt dem så lenge at jeg ikke verken husker når de ble kjøpt eller hvor jeg kjøpte dem. Jeg skulle gjerne hatt disse motivene som dekor på annen julepynt...tenk om jeg kunne male like nydelig og levende som Janne i denne bloggen!
Jeg strikker tøffler til julehelgen. De skal bli gjestetøffler som gjestene kan ta med seg hjem;) En liten tradisjon som er en hyggelig ting for både oss og gjestene. Vi vet at de holder seg varme på beina i dette gamle huset vårt, og gjestene får med et lite minne fra besøket;) Disse tøfflene skal en onkel få. Jeg lager forskjellig dekor på alle tøfflene. Strikker dem i ullgarn, tover...og tørker foran ovnen.

Det er enda mulig å være med på mitt gavedryss. trekning 13.desember.

2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Først må jeg få rose det vakre bildet du viste i forrige innlegg. Er så glad i bilder av vinterlandskap. Til og med traktoreggene blir fine på et slikt bilde. Så vil jeg takke for reklamen for bloggen min. Og sist - jeg har ikke noe salgsted for det jeg lager, hverken her jeg bor eller på nett. Er med på julemarked eller en og annen messe når jeg har laget nok til at jeg kan delta.

Herlige tøfler du har laget. Tipper mottakerne vil sette pris på en så "varmende" presang.

Malys krok sa...

Så flink du er!som lager tøfler til gjestene! De ser deilig ut!
-Margit-