torsdag, september 07, 2006

Bamse vesker (teddybear purses)


Må jeg få presentere gryteklutene...som ble til vesker.
Jeg har tidligere vist disse bamse-gryteklutene jeg laget..Nå laget jeg altså to til, bare uten å brodere ansikter på dem. De ble sydd sammen med hver sin ferdige gryteklut, og vips...så hadde jeg to vesker. Jeg har heklet en lang rem på skrå til den ene..og to kortere "håndtak" på den andre. Inni er det sydd for i ei passende farge. Her inne på dataen kommer ikke fargene helt til sin rett...jeg syns brunfargen på veskene er mer "bamse-lik" i virkeligheten;)
May I indroduce the two oven-mittens that suddenly became two purces.
I`ve shown photos of this oven mittens before. Now I just made two more, without the embroidery. I sew them together, put some lining inside and crocheed one long strip for the shoulder one one and two shorter ones on the other. What are they called?

Ingen kommentarer: