lørdag, oktober 20, 2007

Julen er ikke langt unna (x-mas is coming soon)

Noen dager har vi snø og kaldt vær...plutselig har vi full kuling og regn..og mildt vær. Det er jammen ikke så lett å vite om det er vinter eller høst..eller noe midt i mellom. Men noe som jeg iallefall vet helt sikkert...er at jula nærmer seg;) I dag arrangeres den første jule-messa her i området, og nå går det slag i slag alle helger fremover. Koselig;)) Jeg er ikke så aktiv med å gå på messer, men ei messe skal jeg selv delta på, så da må jeg iallefall få fart på min egen produksjon. Jeg har allerede strikket en del...men kurvene med jule-stoffer har ikke kommet lenger enn opp på gulvet i arbeidsrommet mitt.
Og den eneste som har tatt dem i bruk er kattungen...til slumring;)

Some days are winther-days, others are almost like summer. We`ve had snow and warm, mild breezes every other day. It`s not easy to understand if it`s ment to be winther or not...but one thing for sure is that x-mas is coming soon. Today the first x-mas crafting show is arranged;) It`s a cosy time...even if I`m not one to visit all the fairs. I am going to attend one fair at the countryside where my family lives. Several other members of the family also take part in it;)
I`ve been knitting a lot of items, but so far I havent done any sewing. The baskets of x-mas fabric have been moowed into my sewing-room, but so far the only one using them is the kitten, for sleeping;)

Ingen kommentarer: