torsdag, juli 08, 2010


Jeg er så spesiellt glad i dag...fordi jeg har vunnet i en konkurranse her på nettet. Cathrines Kreative Hjørne har hatt en konkurranse. Man skulle gjette hva hennes heklerier skulle bli, og jeg var en av dem som gjetter riktig og de ene som ble trukket ut til vinner. Hvilken flaks, og hvilken lykke. Det gjorde meg kjempeglad, og jeg gleder meg til en overraskelse kommer i posten! Cathrines blogg er fantastisk...nydelige bilder, gode ord..en blogg jeg alltid blir i godt humør av å besøke. Se en link til den på høyre side her, i blogglisten min, men vent med å besøke henne til du har lest alle innleggene jeg skal legge ut i dag...men husk å besøke bloggen hennes etterpå ;)

Jeg gjør alltid ett eller annet håndarbeid eller gjerne flere på en gang, men det er ikke alltid jeg husker på å vise det frem her i bloggen min. Jeg burde bli flinkere til det..fordi jeg syns jo selv det er så gøy å få se hva andre bloggere gjør av håndarbeid. Jeg henter mye glede og inspirasjon når jeg titter i andres blogger!

Men nå skal jeg blogge litt om ting og tang. Jeg blir glad for en hilsen fra deg..det gir liksom denne bloggingen litt mening for meg. Kanskje har du også en ide til meg... en ide til hva jeg skal ha som midtmotiv på den rudne puten jeg lager nå. Og..kanskje kan jeg la det går kortere tid til neste gang jeg blogger igjen.

4 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så flott teppe du har heklet. Denne fargevarianten har jeg ikke sett før, den var flott i heklerutene.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med gevinst. Det rådet om kruspersille mot mygg hadde jeg ikke hørt før, men jeg er villig til å prøve det. ☺

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med kjempe fin gevinst.Nydelig heklingen din.Kjempe fine farger.Er så gla i slike jordfarger.Ha en riktig fin Sommerhelg.Klem fra Bodil.

LivM sa...

Disse rutene dine blir flotte. Jeg likte godt fargevalget ditt, det gir teppet et personlig preg. Gratulerer med gevinst!