mandag, juli 03, 2006

Figurer til julekrybbe

Sol og sommer...og god tid. Tid til å slappe av på verandaen. For meg er det mye som kan gi god avslappning. Bla det å titte i gamle hånarbeidsblader. det gir god energi å se hva andre har laget, bli inspirert..

Julekrybbe. jeg har lenge vært på leting etter ideer til hvordan jeg kan lage figurene til de krybbene jeg selv har snekret (har lagt ut bilde av dem tidligere). Jeg vet ikke om dette er en ide jeg falt helt for...men det kan jo gjøres endringer..og kanskej noen figurer kan hekles, mens man lager andre på andre måter. Feks kan jo dyrene hekles. En god ide var det iallefall;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.. ser det er ganske mange år siden dette innlegget men hvor kan jeg finne oppskriften på figurer til julekrybben??
har så lyst å hekle julekrybbe selv:)
håper du kan hjelpe meg..

mvh Janita