mandag, august 07, 2006

Grytekluter (oven mittens)

Fargene skal egentlig være nydelige blåfarger...sjatteringer med frisk grønn..Garnet jeg har brukt er Mandarin. Mønsteret er gammel.. men jeg har gjort neon endringer..bla heklet denne kragen på. Nå drømmer jeg om å hekle en "herre-drakt" som kan være partner til en slik kjole. En vest og bukse..men det ville vel ikke vært mye å bruke som gryteklut. Noen som har ideer til meg?
The colours are more blue and fresh green than what this photo shows. the pattern is an old one, but I`ve made some new changes. Now I dream about making a pair of one of these dresses and a male suit...a vest and a pair of trousers..Any ideas?

4 kommentarer:

Tone sa...

De var gammeldagse og koselige.:-)

Anonym sa...

De gryteklutene var bare helt skjønne, har også lyst til å hekle grytekluter, men jeg får aldri tid.
Det blir spennende å se "mannen" til de.

Hulda sa...

søte grytekluter!

Anonym sa...

Enjoyed a lot! » » »