søndag, august 12, 2007

Det røde huset (the red house)

Mange detaljer fra gulv til tak...nydelig dekormaling på alle tenkelige steder skaper god stemning i huset. Vi overnattet her på en av turene våre i ferien. Like utenfor Tromsø. Et kjempeflott sted. Det røde huset.
We spent a night in The red house on on of our holiday trips this summer. It`s a bed and breakfast just outside the city of Tromsø. Painted decorative details all over the interiour of the house. It made a lot of good atmosphere.
Noen stemningsbilder fra ett av rommene i andre etasje.
Just to show you...some shots from one of the rooms on the second floor.

2 kommentarer:

Petunia sa...

Så flotte rom da! Må ha vært kjempe koselig å overnatte der:-)

Helene-Årets gleder sa...

Heldige, heldige du som har duftjasmin.
Vi hadde flere i haven i mitt barndomshjem:-)
Jeg kan huske lukten når jeg ser treet ditt:-)
Nå skal jeg kose meg med å lese bloggen din....håper det er greit at jeg linker deg på siden min:-)

mvh
Helene