tirsdag, mars 02, 2010


Romantikk og yndighet. Jeg vil så gjerne dele med deg noen av skattene i de gamle album jeg viste i forrige innlegg. Du kan vel tenke deg hvilke romantiske og hyggelige hilsener som står skrevet på baksiden...Disse ble sendt for mer enn 100 år siden, og for meg er disse to album fylt med slike kort og historier en stor skatt.
These are some of the postcards I told you about. They are more than a hundred years old and a treasure for me. These albums of greeting cards tell stories from my family.


2 kommentarer:

Malys krok sa...

Så nydelig!! Takk for at du viser noen av de gamle kortene! Jeg hadde SÅ lyst å spørre om du ville gjøre det! Koselig å se! Og FOR en skatt!
Lærte forresten noe nytt, fra min kommune, på ditt forrige innlegg, der du sa at det hadde vært handelsskole i Kasfjord. det visste jeg ikke.
Ha det godt!
-Margit-

Tångsnällans blogg sa...

Hej! Vilken tur jag har som hittade din fina blogg! Känner att hit återkommer jag gärna igen!Välkommen att göra ett besök hos mej! Ha en fin dag/hälsningar från Leni på Crea Diem