søndag, april 11, 2010

Flittig lise. Vi sådde dem 3.februar. Dette er bare en plante. Vi fikk mange..og har gitt bort flere allerede. Det er lenge siden noen av dem blomstret...nydelige hvit-rosa farger på blomstene.


Vi har sådd to typer granium i år. I fjor sådde vi bare en type..men blandede farger..og endte opp med bare en eneste farge på alle plantene. Det var litt kjedelig..fordi jeg hadde gledet meg til flere...og i år har vi satset sikkert og bare sådd to typer, så vet man hva man får. Gleder meg til å se disse...bildene vi har sett var virkelig flotte;)


Begonia. Vi har flere typer som vi kjøpte i fjor vår. Sist sommer blomstret de nydelig i hagen..mange farger. Til nå er det bare den ene røde varianten som blomstrer her i planterommet vårt. Kjenner at jeg gleder meg til sommeren når jeg ser igjen denne jeg husker fra sommerens blomstring;)



Påsken er over...all påskepynt med gule farger har vi ryddet bort..men denne deilige krysanthemumen nyter vi enda lenge vil jeg tro. Den er flott og skinner som en sol ;)

Ingen kommentarer: