søndag, april 11, 2010

Mormors tøfler. Jeg har fått litt dilla på å strikke slike.. God fasong, og lett å strikke når man først har laget ett par. Mønsteret fant jeg i julehefte 0173 fra Sandnesgarn. Kanskje kan det se voldsomt ut at jeg strikker så mange..men sannheten er at jeg syns de var så morsomme å strikke;) og det kommer alltid behov for små venninnegaver, og oppmuntringer som kan sendes i posten. Og i vårt gamle og noen ganger litt gulvkalde hus har vi alltid en stor tøfel-kurv stående i gangen. Her kan husets gjester låne tøfler når de besøker oss...og det hender mer enn en gang at de syns tøflene er så gode og varme at de må få ta dem med seg hjem;)

Så da skal jeg kroe meg ned i godstolen..med en deilig kopp varm te, en strikking med enda et par tøfler..og dvd med serien Cranford. Da gjør det ikke noe om vinden uler utenfor...

Ingen kommentarer: