mandag, oktober 09, 2006

Dørkrans (wreath for the door)


Jeg laget denne kransen av bjørkegreiner en vår for flere år siden.
Den henger ved siden av ytterdøra vår hele året gjennom. Etter som årstidene går, forandrer jeg pynten på den. Om sommeren henger den en potte med sommerblomster inni den..Nå er det høst, og vi har pyntet med rognbær.
De får henge der til frosten gjør dem stygge, eller til en liten trost finner ut at dette er et lurt sted å shoppe litt nistemat;)
I made this wreath several years ago.
It`s hanging beside our front door all year long. Changing seasons, and I`m changing decorations. During the summer, we have a pot in the middle of it, filled ith colourful summerflowers. Now is the fall season, and we`ve decorated with fall-coloured berries. They`ll look nice until they`re frozen, or until a small bird eats them;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig kransen var, smart å bytte på pynten. Det er nok vakkert med litt frostrim på også.

Tone sa...

Oj, du er virkelig produktiv, mye nytt hos deg nå :-) Dørkransen var kjempekoselig, og strikketingene dine var flotte. Skjønner ikke at du rekker det,jeg... :-)

Hulda sa...

Så fin den kransen var! Og lurt å pynte den etter årstiden også. Litt av en stor potet ja! ;o)

Lena sa...

NYDELIG krans!! Så mye flott det er å se på bloggen din, du er skikkelig produktiv:-)

Tussilago sa...

Takk for alle hyggelige meldinger!
der er så gøy å se at noen leser bloggen min...
Thanks for all positiv comments on my site!

Anonym sa...

Så koselig krans, og lurt med samme krans, bare med pynt som passer årstiden!! Takk for kommentar i bloggen min, ligger link på siden min til min lille "butikk", velkommen inn for en titt =)