lørdag, oktober 14, 2006

Lysfat (candlelight plates)

Jeg har vært på loppemarked. Mye spennende å se...men jeg var bare på utkikk etter noe å sette lysene på. Har sett i andres blogger, og fått ideer til ting man kan bruke under kubbelysene på bordet. Nå fant jeg et tinnfat og et glassfat. Og i tillegg fant jeg noen hvite tefat med gullkant til å sette under de søte blomsterpottene med hull jeg har arvet.
I`ve been to a second hand sale. A lot of things for sale...but I just wanted to get something to put the candels on. I found these two plates...and I also found some small plates to put under the old flowerpots I have from my grandmothers.
Rosa og lys blå er ikke farver som finnes i mitt hjem..men jeg fikk lyst til å prøve litt rose-pynt rundt lysert...bare til fotoet. Rosene er slike jeg bruker til hobbyting..Den lys-rosa damaskduken har jeg arvet etter min farmor. Den er nydelig! Jeg er ikke spesiellt glad i rosa.. men denne farven er så lys at jeg lett kan matche den med andre farger.
Pink and baby-blue are not colours we have in our home..but I just wanted to show the candle with som rose-decorations in pink. I have these roses for decorating when I make different kinds of angels and wreaths. The light-pink table cloth I have from my grandmother. It`s lovely, damask. I use it a lot..the colour matches nicely with all colours.

Ingen kommentarer: