mandag, oktober 23, 2006

Min hemmelig oktober venn (my secret friend)


..har sendt meg en spennende pakke;) Tusen takk!!!! det er et strikke/hekle-prosjekt, ei lue. Både baby-silk garn og rowan bomull skal brukes. Fargene er kjempeflotte..og oppskriften som føler med ser flott ut! Jeg gleder meg til dette prosjektet....I tillegg fikk jeg vintage-knapper ( enda jeg ikke har fotalt til noen at jeg har en stor samling av knapper..som jeg bare samler på og aldri har råd til å bruke av..) Kanskje jeg må ta meg råd til å bruke disse knappene..fordi kortet fortalte at det ville bli garn til overs når luen var strikket;) Enda en gang TAKK!!
My secret october-friend have sent me a packet. Two differnt types of yarn, and a pattern for a knitted/crocheed hat. This is going to be an exciting project. I also got a nice card with a greeting on...and some buttons for my collection:) Thank you!!

1 kommentar:

Sidsel sa...

Så koselig og flott gave du fikk...spennende..Flott skjerf og pulsvarmere du "tryller" :)

http://blogg.hobbyboden.com/sidsel/