mandag, mai 04, 2009

Jeg har bestilt mønstre og stoff på Internett fra Hobbyloftet. Flott kvalitet på varene og god service, ingenting å si på prisene deres heller. I flere blogger her inne i Blogglandia har jeg sett bilder av slike stitchery-mapper. Det er flere som har laget seg slike mapper....og jeg greide ikke å motstå å kjøpe meg et slikt mønster. Jeg ønsker meg veldig en slik mappe...men greier jeg å sy en slik selv? Stitcheriet kan jeg jo starte med...og så kanskje be min snille mamma om hjelp til å få gjennomført resten. Jeg kan jo greie det...sy den selv, men det er motet til å starte det skorter på;)
I`ve been shopping on the Internett. Hobbyloftet is the name of the shop. They`ve got a lof of greate things for sale...and I bought two different patterns and some fabrick. The pattern on the right side is for a small wall hangning with a stitchery. I plan to make use of the turcuise fabric for that. The pattern to the left is for a small purse for stitchery. I would like to make it...but I guess it`ll be a job i will have to plan for a bit;)

1 kommentar:

Bente sa...

Håper du får inspirasjon fra juleboka og julestoffene ;-)
Takk for titten i bloggen din!
Ha en deilig dag!