søndag, januar 07, 2007

Jeg har mistet mønsteret (I`ve lost the pattern)

Disse babysokkene strikket jeg for lenge siden. Mønsteret fikk jeg av ei dame, som igjen hadde fått det fra en annen eldre dame. Og nå har jeg mistet dette mønsteret. Kjempetrist!! Både fordi jeg ikke kan få tak i mønsteret lenger... og fordi dette var gode babysokker, som jeg gjerne skulle strikketf lere av nå. Kan noen hjelpe meg?
I knitted these baby socs many years ago. The pattern were old, and now I`ve lost it. Can anyone help me get a new pattern?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Fine babysokker som ligner på mønstret jeg bruker. Hvis du ser på bloggen min og de lilla adventsokkene, så tror jeg de er ganske lik dine. Jeg strikker 2 vrang, 4 rett på tre omganger. Neste omg. *2 vrang, kast, 1 m løs av, 1 rett og ta den løse over, 2 rett sammen, kast* gjenta ut pinnen. 3 omganger 2 vrang, 4 rett og så mønsteromgang igjen. Håper dette ble forståelig :) Hilsen Marit

Anonym sa...

Glemte å si at mønstret står i en gammel oppskriftsbok som mamma kjøpte for sikkert 40 år siden.

Anonym sa...

Så flotte sokker! Håper virkelig du har fått fatt på mønstret igjen.
Takk for hilsen på bloggen min... Ønsker deg en fortsatt fin helg:-) klem