fredag, januar 05, 2007

Varmende tilbehør (warming accessories)

Dette er mitt bidrag til "et år i farger" på Hobbyboden.

En along startet av Silja.



Jeg har strikket hals og ørevarmer etter ønske fra ei venninne. Mønsteret til pannebåndet fant jeg på Drops.. og ideen til halsen fant jeg også der, men gjorde noen endringer på oppskriften.Jeg har strikket begge deler i Alpacca, halsen i enkel, pannebåndet i dobbelt garn. Det holdt nesten akkurat med 3 nøster. Venninna mi ble kjempefornøyd;)



These are made of 3 skeins of Alpacca. I found the patterns at Drops design. A friend of mine wanted something to help her ceep warm when she were playing outside with the kids. These made her very happy;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempeflott sett! Likte godt halsen, den så så myk og god ut. God helg til deg fra meg:-)

Anonym sa...

Jeg har forresten TAGGET deg, se i bloggen min:o)