mandag, januar 15, 2007

Salg (sale)

Jeg har vært på garn-salg hos ett av mine lokale garn-utsalg. Slike korger med garn på salg har de alltid, og noen ganger lar jeg meg friste. Her er fangsten i dag. 3 x 2 nøster med mohair garn. Fonty og Vivaldi. Planen er å lage sjal av dette. I år ble engle-sjal en av slagerne på julemessa. kanskje blir det ikke samme suksess til neste år..men før den tid er det jo også mange bursdager og anledninger til å gi bort sjal i gaver. Jeg kunne jo ikke bare la disse ligge igjen i butikken...så da gjelder det å iallefall ha en plan for at de kan brukes til noe..slik at jeg ikke får så dårlig samvittighet...jeg som sa til meg selv ved nyttårstider at NÅ skulle jeg bare bruke av hobbylageret mitt, ikke kjøpe nytt ;(
I`ve bought som yarn on sale. Mohair in differen colours. The plan is to make shawls of it...crocheed in angel masks. last x-mas I made some of these shawls for sale. maby it won`t be the same hit next year, but I can always use them as presents. I were planning not to buy more yarn...I have too mutch already, but as long as I have a plan for using it....


Vivaldi garnet til høyre er skikkelig lime-farge,
men det kommer ikke frem på bildet...fiiin farge!
The Vivaldi-yarn to the right is lime-green, it doesn`t look like that on the photo. Nice colour!

Ingen kommentarer: