mandag, januar 15, 2007

Nålpute (needle cushion)

Rester av stoff, litt filt, knapper vatt og sytråd...det ble en nålpute i litt "slitt" stil. Liker den ganske godt jeg;) Klippet to rundinger av filt. Klippet trekanter av forskjellige stoffrester og sydde på med knapphulls sting. på den ene siden sydde jeg en katt som jeg klippet uta v et mønstret stoff. Denne fylte jeg med litt vatt før jeg festet den helt. Så syde jeg sammen de to filtrundingene, vrengte, fylte med vatt og sydde en kant med knapphulls sting rundt hele. Knappen midt oppå er festet mot en mindre knapp på undersiden.
I`ve made this from leftovers. Easy to make...easy to love;)


4 kommentarer:

Hulda sa...

Jeg likte nåleputa di veldig godt! Den ble søt. :)

Anonym sa...

Nåleputa ble flott med masse sjarm og stemning.

Anonym sa...

Nåleputa ble kjempefin syns jeg!! Er koselig å sette seg ned og være litt kreativ, det blir jo til de nygeligste ting:-)

Anonym sa...

God ide og fin ble den! Prøver meg på en slik en jeg også!