fredag, april 20, 2007

Hemmelig april-venn(secret friend)

Jeg har fått gave fra min hemmelige venn i april på Hobbyboden. Jeg er sååååå takknemlig for gaven jeg har fått, TAKK;) Pakken var nydelig, pakket inn i et fargeglad papir...et flott hjemmelaget kort med gode ord...3 nøster garn..spennende typer garn;)) Det en er tykt garn,og jeg tror jeg skal prøve meg på en slik skater-lue med dette garnet. De to andre er syntetiske bånd-garn..Jeg har planer om å kombinere iallefall det ene nøstet med et bomullsgarn, og lage noe ala en liten sminkepung. Det er utrolig hvor spennende dette med "hemmelig venn" er. Først sender man avgårde sin egen pakke...etter å ha sjekket på mottakers ønskeliste, kanskje laget noe, kjøpt noe..pakket pent inn osv. Så venter man på den gaven man selv skal få...titter i postkassen...Og man sjekker på nettsiden til Hobbyboden for å se om den mans elv sendte pakke til har mottatt den...hvilken reaksjon man får..og det er kjempegøy å se bilde av gaven man sendte inne på tråden for de mottatte gavene. Og...så kommer pakken i posten, den man har ventet på....og det gir kriblinger i magen å pakke opp;) Sååååå morsomt...og enda mer moro er det når man kanskje finner en utfordring inni pakken...feks garn man skal lage noe av;) Takk for alle gleder dette gir;))
I`ve recived a present from my secret friend for April at Hobbyboden. This is a lot of fun...getting presents like this...sending off a present..finding a good idea for what to send..And then waiting for your own present to arrive..It gives a good tickeling in the stomack to unrap it;) I recived 3 different kinds of yarn. I plan to make a skater-cap with the tick yarn..and to crohet a small purce of the other kind of yarn. Thank you to my secret friend;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ego-tweeden er kjempegod! Fikk to nøster med HV i februar, og har laget et sjal som er veldig deilig! Tror nok det er kjempedeilig til luegarn!

God helg til deg og gubben, forresten!