søndag, april 15, 2007

Jeg maler (I am painting)

Jeg maler noen av møblene i feriehuset vårt. Bordene var helt mørke..og når jeg har malt ferdig skal jeg bruke litt pussepapir for å få frem bittelitt av det mørke på hjørnene. Slik vil de se litt slitt ut...Aviskurven over skal bli hvit..og på metallbøylene skal jeg surre stoff.
I am re-decorating some of the furniture in our weekend home. This tables are old, and they were dark brown. When I`ve finished painting them, I am going to make them look a bit shabby by polishing off some of the paint. The newspaper-holder above I`m going to make a bit cosier by winding some fabric around the metal.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er gøy når man kan få nye møbler med litt maling og litt jobbing:) og så er det jo billigere enn å kjøpe nytt.
Jeg kommer å ser innom senere:)
Ønsker deg ei fin ny uke:)

Anonym sa...

Så fint det blir :-)

Forresten hyggelig at du fant frem til fetteren min! :-) Er et lite eventyr å følge med på det der!