tirsdag, april 17, 2007

Tallerken hyller (shelves)

Og plutselig fant jeg arbeidstegninger til disse tallerkenhyllene jeg har drømt om så lenge...
And then suddenly I found a pattern for this shelves I`ve been draming of..shelves to put plates on...
Jeg fant den i dette bladet ;) Lev Landlig. Jeg har kjøpt bladet for første gang nå...etter å ha lest omtaler i flere blogger. Det blir nok ikke siste gang jeg kjøper dette bladet. Utrolig mye pent å se på..stemninger å bli dratt inn i. Og det er ikke et slikt interiør-blad som viser miljøer som er bare spennende å se på..men ting man kan ordne selv, kjøpe, finne frem fra egne skuffer og skap og innrede med på nye måter...Og det inneholder både hage, innredning, baking...reportasjer og ting og tang! Jeg likte dette bladet!!
I found the shelves in this magazin ;) I`ve been reading about this magazine i several bloggs, and now I bought it myselv. I really like it!! Garden stuff, decorating, baking...all kinds of stuff for a country-like living! I`ll buy the next issue also!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

This magazine looks like one that I read "Country Living" english edition. It's my favorite !!
Tussilago, I would like to write to you in a more personnal way but I don't not where on you blog ??? On mine "over-blog", it's possible and on yours ???????????

Elin sa...

Eg og likte dette bladet godt!