torsdag, april 12, 2007

Teppet vokser (the blanket is growing..)


Jeg har begynt prosessen med å sy sammen oldmors-rutene jeg har heklet. Enn så lenge er planen å lage et teppe til en gammel stol av typen "stress less". Det er stort nok til det nå, og jeg har også noen ruter til overs som kan brukes til å dekke en matchende fotskammen. Opprinnelig hadde jeg laget bare en sort kant ytterst, avsluttet hver rute med 3 runder sort. Men det ble egenlitg altfor mye svart når jeg begynte å sy sammen, så jeg laget teppet litt mer fargeglad med en siste omgang med farge rundt hver rute før jeg sydde sammen.
I`ve started the prosess of sewing togehter all the granny squares to a blanket. The plan is to make a cover for an old chair. It`s big enough for that now..and I even have more croched squares to cover a foot stool.

3 kommentarer:

Elin sa...

Herleg med desse heklarutene! Takk for koseleg comment! Du spør om stichery. Det er berre kjempegøy. Det finst mange mønster og kits å kjøpe, kjem meir og meir i handelen no. Du kan no sjå på Northern Quilts og Quiltekroken (sjå butikklinkane mine). Art to heart har også masse mønster. Du broderer attersting for det meste, i tillegg til milles fleurs og franske knutar. Ofte broderer ein på stoff og vatt. Helle Løvenskjold har ei bok som eg akkurat no ikkje hugsar kva heiter, der ho har innføring i dette. Ho meiner at ein må bruke broderring, men der er eg litt lunken, får det ikkje heilt til... Når du overfører mønsteret til stoffet, legg du mønsteret under, limer det oppå eit vindauge (i dagslys). Ein overheadprosjektør er også fin å bruke. Begynn med noko lite, t.d. eit broderusk frå Northern Quilts, det tek ikkje lange tida å sy. Sjå også nettbutikken Bareroots. Spør gjerne igjen viss det er noko du lurer på. Eg er ingen ekspert på området, men likar å eksperimentere. No har eg fått i hende ei vakker englebok frå Quiltekroken, så følg med på bloggen min framover! Trur forresten eg linkar deg viss det er greitt for deg!

@afjo72 sa...

Så lekkert det blir da! Gjorde seg jo veldig med den ekstra fargekanten rundt også.

Ha en fin fredag (til tross for den 13.!!) og en deilig helg!

Hilde C. sa...

Teppet ser kjempeflott ut - jeg liker så godt fargene du har brukt :-)