søndag, januar 04, 2009

GODT NYTTÅR 2009

Ett av mine håp for dette nye året er at jeg skal bli flittigere med bloggingen... og jeg kjenner inspirasjonen og lysten til å blogge komme tilbake når jeg finner hilsener her;) Takk til dere som har besøkt meg, og som har oppfordret meg til å blogge videre! Jeg skal gjøre det!!! I morgen mandag 5.januar er en lang juleferie over og hverdagen kommer plutselig tilbake. det skal bli godt på mange måter..men akkurat nå er det litt trist også..trist at alle dager med frihet er over. Nå må man følge klokken igjen...Men det skal bli deilig med lysere dager..solen snudde 21.desember, og siden da har det blitt mer dagslys for hver dag. Det merkes godt!! I området vårt har vi hatt mye vær de siste ukene...regn, snø og massse vind. "Yngve" heter vinden som har herjet her i nyttårshelga. Ingen skade skjedd på oss og vårt, men han var likevel ikke noe velkomment romjulsbesøk å få. Strømmen var borte..og det var mye lyd, spesiellt om natta var det så mye brøl av vinden at man nesten ikke fikk sove. Vi bor nært havet...og derfor ble det sikkert ekstra mye lyd.
Men vi har hatt stjerneklare kvelder med nordlys også...og godt sparkeføre til romantiske, svermeriske turer...Og lyset på himmelen er jo fantastisk i denne tiden...mange farger. Nyt dette vinterbildet til vi høres igjen ganske snart;)

5 kommentarer:

Mor Kari sa...

Tusen takk for koselig kommentar fra det høye nord.
Jeg misunner dere ikke det voldsomme uværet, men skulle så gjerne ha sett nordlyset.
Skiltet har jeg kjøpt i USA, så det er nok ikke så enkelt å få tak i, desverre.

Anne på Moseplassen sa...

så flott bilde da! Stemningsfullt :)
Godt nytt år

Torunn Skjærstad Moen sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen til meg. Godt nytt år önskes fra asterix.

H sa...

Godt Nytår til dig

- glæder mig til igen at følge med her på din blog.

Elsker dine smukke naturfotos ;)

Varme klem

Anonym sa...

Nydelige bilder du tar! Jeg har aldri opplevd uvær som dere kan ha i nord, skjønner at det ikke er trivelig. Men skulle ønske jeg kunne oppleve det en gang!