søndag, januar 25, 2009

Jeg har laget kort;) Føler vel at det er litt "juks"...men litt stolt er jeg likevel over ta jeg nå endelig har prøvd meg på litt kotlaging jeg også. Jeg har lenge beundret alle disse flotte kortene jeg har tittet på i andres blogger...stempling osv. Det er nydelig!!! Og jeg tenker alltid, når jeg i en eller annen anledning trenger et kort, at jeg skulle jammen bare laget noen..Så ramlet jeg over disse pakkene med kort-utstyr hos Europris, så nå har jeg også laget kort. På emballasjen var det noen ideer til hvordan man kunne gjøre dette..men jeg prøvde meg frem med andre ting..og jeg brukte litt glitter-lim også. Jeg vet ikke helt om dette er farger jeg ville valgt, hvis det var andre å velge mellom..men pyttsann. Det er jo gøy å ialefall ha startet. Men jeg kunne tenke meg å stemplet dekor på kort..fargelegge osv..men enda er det bare en drøm.

Ingen kommentarer: