søndag, januar 25, 2009

Nye hodeplagg og skjerf

Jeg har strikket ny lue til min kjære. Har ikke brukt noe mønster..det er ganske greit og enkelt. En rett og en vrang, to farger...størrelsen målte jeg meg frem til. Luen er tettsittende og visstnok veldig god å ha på;)
Skjerfet mitt har jeg strikket av to nøster med et garn som har mange farger. Husker ikke akkurat hvilket garn det var, men muligens noe fra Fag strikk. To nøster a 50 gram. Skjerfet/sjalet skrår i bare en side, og midt på er det et langt felt uten skrå. det fungerer flott..og jeg bruker det masse, både ute og inne.


Mitt pannebånd er strikket etter mønsteret til en calorimetri. Jeg fant oppskriften i Lindas blogg. Hun deler mange ideer og oppskrifter i bloggen sin, og den er absolutt verd et besøk etter at du er ferdig med titten her inne hos meg;)

Ingen kommentarer: